Candan Erçetin - Meğer mp3 dinle

Candan Erçetin - Meğer
----------------------
ben ne çok hata yapmışım meğer

gözüm kapalı bakmışım meğer

yıllar geçmiş ben saymışım meğer

dostum sanıp aldanmışım meğer

yıllarca sürer sanmışım meğer

boşa kalbimi açmışım meğer

vakit kaybıydı diyemem ama sen hiç dostum olmamışsın meğer

olsun varsın pişman değilim biraz üzüldüm hepsi bu

ağlamam artık gidenlere ağlamam artık bitenlere

ağlamam artık üzenlere ihanet edenlere

ben ne çok hata yapmışım meğer

seni yokken var saymışım meğer

yollar gitmiş ben kalmışım meğer

aşkım deyip hap solmuşum meğer

bir ömür sürer sanmışım meğer

ben boşa kürek çekmişim meğer

vakit kaybıydı diyemem ama senden çoktan vazgeçmişim meğer

olsun varsın

pişman değilim

biraz üzüldüm hepsi bu

ağlamam artık gidenlere ağlamam artık bitenlere

ağlamam artık üzenlere ihanet edenlere

0 yorum:

Yorum Gönder