Candan Erçetin - İndim Havuz Başına mp3 dinle

Candan Erçetin - İndim Havuz Başına
----------------------------------
İndim havuz başına bir yar çıktı karşıma



Sevda nedir bilmezdim o getirdi başıma

Sevda nedir bilmezdim o da geldi başıma



Gelemem ben gidemem ben

Her güzele gönül veremem ben

Aç kollarını sar boynuma

Üşüdüm üşüdüm saramam ben



Τι τα θέλεις τα λεφτά

Nα τα κάψεις, τι τα θες

Χέρια αλλάζουν τακτικά

Mήπως τα ΄χες κι από χτες

Ti ta thelis ta lefta

Νa ta kapsis, ti ta thes

Herya allazun taktika

Μipos ta hes ki apo htes



Γλέντα τη ζωή, λέντα τη ζωή

Όλοι δυο μέτρα παίρνουν γη

Τα λεφτά είναι δανεικά

Xέρια αλλάζουν τακτικά

Tι τα θέλεις, τι τα θες

Mήπως τα χες κι από χτες

Ğlenda ti zoi, ğlenda ti zoi,

Οli dyo metra pernun yi

Ta lefta ine danika

Ηerya allazun taktika

Ti ta thelis, ti ta thes

Μipos ta hes ki apo htes



Havuz başında burma çapkın karşımda durma

Kirpiklerin ok olmuş yeter kalbime vurma



Gelemem ben gidemem ben

Her güzele gönül veremem ben

Aç kollarını sar boynuma

Üşüdüm üşüdüm saramam ben

0 yorum:

Yorum Gönder