Bertuğ Cemil - Bırakmam Peşini mp3 dinle

Bertuğ Cemil - Bırakmam Peşini
----------------------------



Yalan girmiş sözlerine, niyetini bilemem senin

Başkası girmiş yüreğine, sevgini bulamam senin



Dağ gibi dalgalar aştım geldim

Ne olur beni mağdur eyleme

Bir çok güzele hayır dedim geldim

Ne olur beni pişman eyleme



İçimde bir korku var

Artık sevmez mi yar beni

Eğer öyleyse güzel yar

Benden çok çekeceğin var



Bırakmam peşini yar

Bırakmam peşini



Yalan girmiş sözlerine



Bakıyorum da boş durmamışsın

Nerde verdiğin sözler

Başka birine sevdalıysan

Niye bana vermedin bir haber



İçimdeki korku gerçek oldu

Sevmez olmuş yarim beni

Şansıma küsmeye hic niyetim yok

Bırakmam asla peşini

Bırakmam peşini yar



Dizinin dibinden ayrılmam yar

Bırakmam peşini

0 yorum:

Yorum Gönder