Berker - Sönmüyor Ateşimiz mp3 dinle

Berker - Sönmüyor Ateşimiz
----------------------------

Ya Kendini Bırak Bana

Ya Da Beni Bana Bırak Da Yaşayayım

Bu Nasıl Ayrılık

Bir Daha Gelme Gelme De Alışayım



Ben Senin Yalnız Kalışlarında

Tek Adresin Olamam..

Ya Benim Ol Herşeyinle

Ya Da Unut Herşeyimle...



Yıllardır Denedik Olmadı

Suç Biraz Sende

Biraz Da Bende

Ama Uzatmayalım Artık

Saknn Bir Daha Gelme..



Sönmüyor Ateşimiz..

Ama Alev Alev De Yanmıyor

Ayrılık Zor Ama

Beraberkende Olmuyor..

Yazılmışsa Bir Kez İlahi Kalemle Kaderimiz

Hiç Bir Kalem Kaderi Silip Baştan Yazmıyor..



Ya Kendini Bırak Bana

Ya Da Beni Bana Bırak Da Yaşayayım

Bu Nasıl Ayrılık

Bir Daha Gelme Gelme De Alışayım



Ben Senin Yalnız Kalışlarında

Tek Adresin Olamam..

Ya Benim Ol Herşeyinle

Ya Da Unut Herşeyimle...



Yıllardır Denedik Olmadı

Suç Biraz Bende

Biraz Da Sende

Ama Uzatmayalım Artık

Saknn Bir Daha Gelme..



Sönmüyor Ateşimiz..

Ama Alev Alev De Yanmıyor

Ayrılık Zor Ama

Beraberkende Olmuyor..

Yazılmışsa Bir Kez İlahi Kalemle Kaderimiz

Hiç Bir Kalem Kaderi Sönmüyor Ateşimiz..

Ama Alev Alev De Yanmıyor

Ayrılık Zor Ama

Beraberkende Olmuyor..

Yazılmışsa Bir Kez İlahi Kalemle Kaderimiz

Hiç Bir Kalem Kaderi Silip Baştan Yazmıyor..

0 yorum:

Yorum Gönder