Bedirhan Gökçe - Zigon Sehpa mp3 dinle

Bedirhan Gökçe - Zigon Sehpa
----------------------------


Bu gün ordaydım aynı yerde, aynı evde, aynı kapıdan girdim içeri.

Tesadüf bu ya aynı anahtar kalmış bende.

Sandalyede yeleğini unutmuşsun

masada kahkahanı

mutfakta bardağını

salonda duruşunu unutmuşsun.

Sonra yan odada hıçkırığını kolidorda gözyaşlarını.

Kapıda çarpıp çıkışını unutmuşsun.

Bir çiçeğin zehri düşmüş zigon sehpaya

bir rujunun rengi düşmüş oval aynaya.

O kavgadan arta kalan kırık vazoyla

ikimizin kalbi düşmüş tozlu balkona.....



Ağlama yar ağlama

bir gün gelir bu hasret biter döneceğim

ağlama bekle beni ağlama....



Duvardaki resminde gülüşün kalmış.

Son içtiğin fincanda dudak izlerin.

Portmantonun yanında gidişin kalmış

kapıda bıraktığın ayak izlerini

yastığının üstünde saçını buldum.

Posta kutusunda mektuplarını

en son dinlediğin şarkını buldum.



O hicazda

o hicazda kalmış göz yaşlarını.

Yazan yazan böyle yazmış demek şarkıyı nasıl anlam buldu.



Sen olmayınca neyleyim köşkü neyleyim sarayı

içinde salınan yar olmayınca....

Sen leylaydın bende mecnundum çöller içinde

sen alevdin bende rüzgar küller içinde

gel de bir gör şu halimi kullar içinde.

Yeşermez bahçem kapanmaz yaram zaman içinde.....

0 yorum:

Yorum Gönder