Bayhan Gürhan - Benim Hala Umudum Var mp3 dinle

Bayhan Gürhan - Benim Hala Umudum Var
-------------------------------------
Benim Hala Umudum Var

Benim hala umudum var

İsyan etsem de istediğim kadar

İnat etsem bile bırakmazlar sahibim var



Benim hala umudum var

Seviyorlar bazen soruyorlar

Hayran hayran seyret

İster katıl ister vazgeç



Güzel günler bizi bekler

Eyvallah dersin olur biter

Boyun büküp önünde ağlasam sessizce

Şu garip gönlüm affolur mu?



Bu fırtına durulur mu?

Benden adam olur mu?

Korkarım aşka zararım dokunur mu?

Elvada sana yeter tamam

Bitsin artık bu dram bu fotoroman



Ham meyvayız hala

Koparmışlar dalımızdan

Güzel günler bizi bekler

Eyvallah dersin geçer gider



Bıraksam kendimi

Şöyle oh ne rahat

Bu da geçer gülüm

Yaşamana bak



Alınacak dersler var

Sorulacak sorular

Bu da geçer gülüm bizden bu kadar

0 yorum:

Yorum Gönder