Barış Manço - Benden Öte Benden Ziyade mp3 dinle

Barış Manço - Benden Öte Benden Ziyade
-------------------------------------
Bu akşam yine garip bir hüzün çöktü üstüme

Hücrem soğuk bir tek sen varsın düşlerimde

Demir kapı yine kapandı ağır ağır üzerime

Kelepçeler yine vuruldu kilit kilit yüreğime

Derin derin soluyorum seni gecelerce

Duvarlara kazıdım ismini her köşeye

Dudakların şeker gibiydi

Baldan öte baldan ziyade

Pembe pembe yanakların

Gülden öte gülden ziyade

Sabret gönül sabret

Sakın isyan etme

Bir gün elbet bitecek bu çile

İsyan etme

Dört kitaptan başlayalım istersen gel söze

Orda öyle bir isim var ki

Kuldan öte kuldan ziyade

O'nu düşün o'na sığın

O senden öte benden ziyade

Bir sabah elbet güneş de doğacak penceremde

Ama bil ki ateşin hala yanacak yüreğimde

Gözyaşlarım akıp gidecek

Selden öte selden ziyade

Bir canım var vereceğim

Baldan öte baldan ziyade

Sabret gönül sabret

Sakın isyan etme

Bir gün elbet bitecek bu çile

İsyan etme

Dört kitaptan başlayalım istersen gel söze

Orda öyle bir isim var ki

Kuldan öte kuldan ziyade

O'nu düşün o'na sığın

O senden öte benden ziyade

Bir ben var ki benim içimde

Benden öte benden ziyade

Bir sen var ki senin içinde

Senden öte senden ziyade

Bir ben var ki benim içimde

Benden öte benden ziyade

Bir sen var ki senin içinde

Senden öte senden ziyade

0 yorum:

Yorum Gönder