Barış Akarsu - Bu Kalp Seni Unutur Mu??? mp3 dinle

Barış Akarsu - Bu Kalp Seni Unutur Mu???
-------------------------------------
Yıllar geçse de üstünden

Bu kalp seni unutur mu???

Kader gibi istemeden

Bu kalp seni unutur mu???



Bir hasretli yüzün vardı

ıçinde bir hüzün vardı

Söyleyecek sözün vardı

Bu kalp seni unutur mu???



Kalbim seni unutur mu???

Anlamı yok tüm sözlerin

Sensiz geçen gecelerin

Yaşanacak senelerin



Bu kalp seni unutur mu???

Bambaşka bir halin vardı

Fark etmeden beni sardı

Benliğimi benden aldı

Bu kalp seni unutur mu???

Kalbim seni unutur mu???



Bana aşkı veren sendin

Sonra alıp giden sendin

Yollarımız aynı derdin

Bu kalp seni unutur mu???



Oysa düşlerim başkaydı

Birden bire yarım kaldı

Yaşanacak çok şey vardı

Bu kalp seni unutur mu???



Her gün akşam yastığımda

Üşüyorum yokluğunda

Yaşıyorum boşluğunda

Bu kalp seni unutur mu??



Bambaşka bir halin vardı

Fark etmeden beni sardı

Benliğimi benden aldı

Bu kalp seni unutur mu???

0 yorum:

Yorum Gönder