Barış Akarsu - Arapsaçı mp3 dinle

Barış Akarsu - Arapsaçı
----------------------
Bir derdim var dinleyin

Ey gökteki yıldızlar

Beni benden çalarak

Kaybolup gitti yıllar



Aşk aşk aşk yuzunden

Istıraba kul oldum

Ömrüm böyle tükendi

Ne kadar zalim yıllar



Gönlüm söz dinlemiyor

Sevdiğimi ver diyor

Kim görse şu halimi

Bir daha sevme diyor

Of aşk yüzünden



Arap saçına döndüm

Çöz beni arap saçı

Çivi çiviyi söker

Budur bunun ilacı

Budur bunun ilacı



Sen gittin saçlarıma

Erimez karlar yağdı

Mevsimlerin tadı yok

Baharım sende kaldı



Ansızın gidiverdin

Haber bile vermedin

Hem kendin harap oldun

Hem beni benden ettin



Gönlüm söz dinlemiyor

Sevdiğimi ver diyor

Kim görse şu halimi

Bir daha sevme diyor

Of aşk yüzünden



Arap saçına döndüm

Çöz beni arap saçı

Çivi çiviyi söker

Budur bunun ilacı

Budur bunun ilacı

0 yorum:

Yorum Gönder