Badem - Ala Gözlerini Sevdiğim Dilber mp3 dinle

Badem - Ala Gözlerini Sevdiğim Dilber
------------------------------------
Ala gözlerini sevdiğim dilber

Çay edip aleme bildirme beni

Açıp ak gerdanın durma karşımda

Ecelimden evvel öldürme beni



Dolandım dağları bu yere düştüm

Yar senin derdinden odlara düştüm

Çaresi bulunmaz dertlere düştüm

Yeter alev alev yandırma beni



Gece gündüz çok ağladım gülmedim

Aradım derdime derman bulmadım

Bunca yıldır bir minnete gelmedim

Kerem eyle mahsun gönderme beni



Dolandım dağları bu yere düştüm

Yar senin derdinden odlara düştüm

Çaresi bulunmaz dertlere düştüm

Yeter alev alev yandırma beni



Dolandım dağları bu yere düştüm

Yar senin derdinden odlara düştüm

Çaresi bulunmaz dertlere düştüm

Yeter alev alev yandırma beni



Ala gözlerini sevdiğim dilber

Şay edip aleme bildirme beni

Açıp ak gerdanın durma karşımda

Ecelimden evvel öldürme beni

0 yorum:

Yorum Gönder