Azirha - Simdi Dinle mp3 dinle

Azirha - Simdi Dinle
-------------------
Bir Hesap Vereceksin

Benim Sende Hakkım Var

Gençliğim Ne De Yalan

Yazık Sende Kaldılar

Bir Daha Görmeyeceksin

Şahidimdi Bütün Yıllar

Aramızda Yaşananlar

Burda Son Bulacaklar



Şimdi Dinle Ayrılığın Şarkısını

Şimdi Dinle Bu Aşığın Sancısını

Şimdi Dinle

Darbelerin Hep Bana mı

İsyanların Hep Bana mı

Göz Yaşlarım Hep Sanamı Akacaktı



Gel Gör Bu Canım Ölüyor

Yanıp Yanıp Tutuşuyor

Aşkın Öyle Acımasızki

Her Gün Yaralar Büyüyor



Şimdi Dinle Ayrılığın Şarkısını

Şimdi Dinle Bu Aşığın Sancısını

Şimdi Dİnle

Darbelerin Hep Banamı

İsyanların Hep Banamı

Göz Yaşlarım Hep Sanamı Akacaktı



- ŞİİR -

Sen Yorulma, Ben Giderim

Silahı Çekip Vurmana Gerek Yok

Sensiz Zaten Biterim

Seni Severken Sana Sormadım ki, Danışmadım ki

Şimdi Seni Unutmak İçin Senden Yardım Dileyeyim

Kafanı Takma Acılar Benim İçime Atar Giderim



Şimdi Dinle Ayrılığın Şarkısını

Şimdi Dinle Bu Aşığın Sancısını

Şimdi Dinle

Darbelerin Hep Banamı

İsyanların Hep Banamı

Göz Yaşlarım Hep Sanamı Akacaktı

0 yorum:

Yorum Gönder