Ayna - Seninle Ben mp3 dinle

Ayna - Seninle Ben
------------------
Seninle ben bu öykünün ,kaybeden iki kahramanıyız,

Seninle ben caddelerde sokaklarda iki garip yabancıyız.

Ağlamam ardından ağlamam ardından

yaşlar neyi değiştirir?

Ağlamam ardından ağlamam ardından

Sonumuz ne olacak kim bilir

Hicran senden bana kalan

Hicran her yerde hatıran

Hicran ruhumda bir çocuk

ismini sorar hala rüzgarlardan

Hicran senden bana kalan

Hicran her yerde hatıran

Şimdi kalbimde bir umut

ismini sorar hala yağmurlardan

bu aşk iki ruhtan kopan isyancı günahların sığındığı ıssız bir ada idi,

hayat denen azgın denizde,

bu aşk gerçeğin gözünün içine baka baka gülümsemekti acılara,

bu aşk bir devrimdi her şeyi reddeden,

ve her devrim ilk kendi çocuklarını tüketir,

seninle ben bu öykünün kaybeden iki kahramanıyız

seninle ben dünya denen cehennemde iki garip yabancıyız

0 yorum:

Yorum Gönder