Aslı Güngör -Yıldızsız geceler mp3 dinle

Aslı Güngör-Yıldızsız geceler
-----------------------------
Yıldızsız Geceler
Gözyaşım kurudu akmıyor aşkım
Senin derdini senle ezberlemişim
Sen giderken canım vurdunya beni
Ben dönersem seni

öldüreceğim
Yıldızsız gecelerden
Güneşsiz sabahlara uyanmak nedir sen bilirmiydin
O yârin elinde mutluydum teninde
Ben öldüm bir kere gelirmiydin
Yıldızsız gecelerden
Güneşsiz sabahlara uyanmak nedir sen bilirmiydin
O yârin elinde mutluydum teninde
Ben öldüm bir kere gelirmiydin
Ellerim yanımda kalır diyorum
Helalin koynunda uyur diyorum
Bu yüzden ellerim soğur diyorum
Yürek soğuk gece soğuk su soğuk
Yıldızsız gecelerden
Güneşsiz sabahlara uyanmak nedir sen bilirmiydin
O yârin elinde mutluydum teninde
Ben öldüm bir kere gelirmiydin
Yıldızsız gecelerden
Güneşsiz sabahlara uyanmak nedir sen bilirmiydin
O yârin elinde mutluydum teninde
Ben öldüm bir kere gelirmiydin

0 yorum:

Yorum Gönder