Aslı Güngör - Dön Gel Yeter mp3 dinle

Aslı Güngör - Dön Gel Yeter şarkı sözleri
--------------------------------------
Ne acı hüzün gelip gücüyle övünür
Bir hayat büyük yasa bir anda bürünür
Gitme kal desem dönüp kızardım kendime
Sensiz ilk güneş bilmez, birazdan görünür

[Aslı Güngör]
Bir an önce
O dönünce

[Ferhat Göçer]
Çözemedim bu ayrılık bize ne sağladı
Ne faydası vardı

[Aslı Güngör]
Benim sana lafım daha ne çok
İnan bana bir şartım yok

[Aslı Güngör Ferhat Göçer]
Dön gel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel
Dön gel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel

[Ferhat Göçer]
Çözemedim bu ayrılık bize ne sağladı
Ne faydası vardı

[Aslı Güngör]
Benim sana lafım daha ne çok
İnan bana bir şartım yok

[Aslı Güngör Ferhat Göçer]
Dön gel gel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel
Döngel gel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel

0 yorum:

Yorum Gönder