Ankaralı Namık - Kafam Bozuk mp3 dinle

Ankarali Namık'ın kafam bozuk mp3 dinle
------------------------------------------

dostlarım hep sahte çıktı

bugün benim kafam bozuk

sevdiğimde beni yıktı

çok içerim kafam bozuk

kader buğun yanlış yaptı

çok içerim kafam bozuk



aglasamda duyulmaz ki

kahrolsamda bilinmez ki

senden baskasida bana yar olmaz ki

bugün benim kafam bozuk

senden baskasida bana yar olmaz ki

bugün benim kafam bozuk



içki teselli olmuyor

seven gönül avunmuyor

içki teselli olmuyor

seven gönül avunmuyor

sensiz bak olmuyor

bugün benim kafam bozuk

sensiz bak olmuyor

bugün benim kafam bozuk



ağlasamda duyulmaz ki

kahrolsamda bilinmezki

senden baskasida bana yar olmaz ki

bugün benim kafam bozuk

senden baskasida bana yar olmaz ki

bugün benim kafam bozuk

0 yorum:

Yorum Gönder