Alişan - Sevgilerimle mp3 dinle

Alişan - Sevgilerimle
-------------------
Sen benim böyle göründüğüme bakma lütfen

Benimde bazı romantik duygularım var

Çözül dudak dilim beni aşık olan anlar

Hayret kalmadı bende eski tavırlar

O eski tavırlar



Seni seni çok seviyor kalbim

Şimdi gözün aydın sana emanetim

Seni seni seni çok seviyor kalbim

Sensin aşkın eline son ziyaretim



Gönlüme göre birini bulduğuma göre

Neden kaçıyordun sanki göz göre göre

Değiştim ben mutluluktan uçtuğuma göre

Hayret edenlerede sevgilerimle

Sevgilerimle



Seni seni çok seviyor kalbim

Şimdi gözün aydın sana emanetim

Seni seni seni çok seviyor kalbim

Sensin aşkın eline son ziyaretim



Hayret edenlerede sevgilerimle x4



Seni seni çok seviyor kalbim

Şimdi gözün aydın sana emanetim

Seni seni seni çok seviyor kalbim

Sensin aşkın eline son ziyaretim

0 yorum:

Yorum Gönder