Alişan - Kimselere Güvenmiyorum mp3 dinle

Alişan - Kimselere Güvenmiyorum
------------------------------
Ve kimselere güvenmiyorum

Kafam karışık aşık olamıyorum

Elimde değil acımın hafiflemesi

Neden bu kadersiz aşkın çilesi!



Sümbül çiçeğim beni hergün arama

Sesin kısılır kalktığında ağlarsın

Yaprak dökümü bana aşkını anlatır

Tek tek dökülür toprağı kucaklarsın

Aşkın alevi acıtınca gönlümü

Sümbül demeye dilim varmaz bebeğim

Geldin yanıma titriyor dudaklarım

Dindir demeye dilim varmaz bebeğim



Kalbim ağar ağar Hergün doğar batar

Aşıklar ağlarmış

Yürek kavuşmuyor içim alışmıyor

kader bağışlarmış



Ve kimselere güvenmiyorum

Kafam karışık aşık olamıyorum

Elimde değil acımın hafiflemesi

Neden bu kadar acıtır aşkın çilesi



Aşkın alevi acıtınca gönlümü

Sümbül demeye dilim varmaz bebeğim

Geldin yanıma titriyor dudaklarım

Dindir demeye dilim varmaz bebeğim



Kalbim ağar ağar Hergün doğar batar

Aşıklar ağlarmış

Yürek kavuşmuyor içim alışmıyor

kader bağışlarmış



Ve kimselere güvenmiyorum

Kafam karışık aşık olamıyorum

Elimde değil acımın hafiflemesi

Neden bu kadar acıtır aşkın çilesi

0 yorum:

Yorum Gönder