Ahmet Tuncer - Gücendi Yüreğim mp3 dinle

Ahmet Tuncer - Gücendi Yüreğim
----------------------------
Dünya tat vermiyor düzen kalmadı, öle mm kalmadı

Aşk ile çalınan sazım gücen di öle mm, gücendi

Muhabbetim bitti

Sözüm gücendi öle mm öle mm öle mm

Sözüm gücendi kardeş, kardeş

Sözüm gücendi öle mm öle mm

Sözüm gücendi



Gücendi yüreğim aşka gücendi

Fazla hırpalandı

Fazla gücendi, fazla gücendi



Öyle incittin ki oy, oy

Öyle kırdın ki

Dünyada en fazla

Sana gücendim

Sana gücendim



Öyle incittin ki oy, oy

Öyle kırdın ki

Dünyada en fazla

Sana gücendim

Sana gücendim



Gücendi yüreğim aşka gücendi

Fazla hırpalandı ay, ay

Fazla gücendi fazla gücendi

Öyle incittin ki

Öyle kırdın ki dünyada en fazla

Sana gücendi

Sana gücendi

Öyle incittin ki kardeş

Öyle kırdın ki

Dünyada en fazla

Sana gücendim

Sana gücendim

______

Gücendi yüreğim aşka gücendi

Fazla hırpalandı

Fazla gücendi

Öyle incittin ki öyle kırdın ki

Vallahi be gülüm

Dünya da en fazla sana gücendim

Dünya da en fazla sana gücendim

_______

Gücendi yüreğim aşka gücendi

Fazla hırpalandı

Fazla gücendi

Fazla gücendi



Öyle incittin ki öyle kırdın ki

Dünyada en fazla

Sana gücendi

Sana gücendi



Öyle incittin ki kardeş

Öyle kırdın ki

Dünyada en fazla

Sana gücendim

Sana gücendim

0 yorum:

Yorum Gönder