Ahmet Kaya - Sen Yanma Diye mp3 dinle

Ahmet Kaya - Sen Yanma Diye şarkı sözleri
----------------------------------------
Ben çürümüş bir asayım

Zindanlara yol eyledi dert beni

Çarmıha gerilmiş bir İsa'yım

Çivilere zapt eyledi dert beni

Pir Sultan'ı darda gördüm

Daragaca vur eyledi aşk beni

Hacı Bektas'i kırda gördüm

Bir ceylana pir eyledi aşk beni

Her yangına her atasa

Köz eyledi dert beni

Bu dağlara bu yollara

Toz eyledi aşk beni

Ben yanarım aşk için

Ben yanarım gül için

Bu Ateş sönmesin diye

Ben yanarım kim için

Ben yanarım sen için

Bari sen yanma diye

Ben yakılmış bir ozanım

Yangınlara kül eyledi dert beni

Kerbela çölünde bir Hüsetin'im

Damla suya kul eyledi dert beni

Ben Yunus'u nurda gördüm

Dergahına gül eyledi aşk beni

O Mecnun'u firarda gördüm

Bir Leyla'ya derleyledi aşk beni

0 yorum:

Yorum Gönder