Ahmet Kaya - Beni Vur mp3 dinle

Ahmet Kaya - Beni Vur şarkı sözleri
-----------------------------------
Bir ince pusudayım,

Yolumun üstü engerek

Bir yolun sonundayım

Sessizce tükenerek

Ben senin sokağına ulaşamam dardayım,

O masum gözlerine bakamam firardayım

Oysa ben bu gece yüreğim elimde

Sana bir sırrımı söylecektim

Şu mermi içimi delmeseydi eğer

Seni allıp götürecektim

Beni vur

Beni onlara verme

Külüm al uzak yollara savur

Dağılsın dağlara dağılsın vur

Öykümüz ama sen ağlama dur



Bir ince pusudayım

Bu gece zehir zemberek

Bir yolun sonundayım

Sessizce tükenerek

Ben senin ellerine ulaşamam dardayım

O masum hayallere dalamam ölmekteyim

Oysa ben bu gece yüreğim elimde

Sana bir sırrımı söylecektim

Şu mermi içimi delmeseydi eğer

Seni allıp götürecektim

Beni vur

Beni onlara verme

Külüm al uzak yollara savur

Dağılsın dağlara dağılsın vur

Öykümüz ama sen ağlama dur

0 yorum:

Yorum Gönder