Abdurrahman Önül - Arafat Dağı mp3 dinle

Abdurrahman Önül - Arafat Dağı şarkı sözleri
------------------------------------------
Abdurrahman Önül - Arafat Dağı



Arafat dağı bir yüce dağdır

İnanın peygamber ölmedi sağdır

Ravzasına vardım gülistan bağdır

Seni ziyarete geldim Efendim

Bir nazar almaya geldim Efendim



Sana gelir iken beni görmüşler

Yolumun üstüne pusu kurmuşlar

Hain nefsim can evimden vurmuşlar

Bu nefsin elinden bıktım Efendim

Bir nazar almaya geldim Efendim



Sana gelir iken kolum kırıldı

Çok aşladım yaşım sel oldu benim

Hain nefsim şeytan ile bir oldu

Vurdu can evimden medet Efendim

Bir nazar almaya geldim Efendim



Nasihat ettin sözün tutmadım

Bize gösterilen yola gitmedim

Bülbül olup dost bağında ötmedim

Seni ziyarete geldim Efendim

Bir nazar almaya geldim Efendim

0 yorum:

Yorum Gönder